loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Zlepšite si držanie tela!

Zlepšite si držanie tela!

Zlepšite si držanie tela!Cviky na lepšie držanie tela
Zlepšite si držanie tela!

Zlepšite si držanie tela!
Zlepšite si držanie tela!

Môžete byť aktívna, chodiť pravidelne do fitka a cvičiť, stále to nemusí znamenať, že si týmto spôsobom zlepšíte držanie tela. Bude to chcieť trochu viac, hoci aktívny životný štýl vám pomôže.

Čo spôsobuje zlé držanie tela?

1. Výška

  • Vysoké ženy majú tendenciu hrbiť sa, čoho dôsledkom sa oslabuje posturálne svalstvo, svalstvo, ktoré udržuje vzpriamenú panvu. To spôsobuje bolesti v panvovej časti chrbta, najmä, keď starneme.
2. Vek
  • Podobne, po tridsiatke začína klesať hustota kostí a slovo osteoporóza sa čoraz častejšie objavuje v našom slovníku. Najmä u žien, ktoré nemajú dostatok fyzickej aktivity, pretože v boji s osteoporózou pomáha práve cvičenie.
3. Nedostatok športovej aktivity, ktorá spevňuje posturálne svalstvo
  • Pilates a joga sú najlepšie športové aktivity, ktoré spevňujú posturálne, inak nazývané aj statické svalstvo. To pri väčšine fyzickej aktivity neprecvičujeme. Vtedy stráca pružnosť, skracuje sa a my sa začneme hrbiť. A to z veľkej časti spôsobuje problémy s bolesťami chrbta.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.