loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatách

Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatách

Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatáchSpevnite si telo
Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatách

Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatách
Vyzerajte výborne vo vysnívaných šatách

Šaty na ples máte vybraté, ale stále nie ste spokojná s tým, ako na vás vyzerajú. Síce sa vám podarilo schudnúť, ale telo je po diéte ochabnuté. Tu pomôže už len jedno: cvičenie. Ak sa donútite aspoň mesiac cvičiť štyrikrát týždenne po 45 – 60 minút, výsledok bude stáť za to.

Na pevný zadok

  • Dajte sa na štyri, chrbát musí byť pevný. Pravú nohu zdvihnite čo najvyššie. Stehno a lýtko stále zvierajú pravý uhol. Vydržte asi päť sekúnd. Cvičenie opakujte ľavou nohou - 15 opakovaní na obe strany, štyri série.
  • Ľahnite si na chrbát s vystretými nohami, päty si dajte na fitloptu alebo inú vyvýšenú podložku (stolička, posteľ, gauč). Zaprite sa do rúk a zdvihnite zadok dohora tak, aby bolo telo v jednej rovine. Stiahnite zadok a vydržte asi 10 sekúnd - 15 opakovaní, štyri série.
  • Ľahnite si na chrbát, päty si vyložte na fitloptu. Nohy by mali byť ohnuté v kolenách. Pomaly zdvíhajte zadok zo zeme a vystierajte telo. Lopta sa bude prirodzene hýbať, takže kým budete vo vodorovnej polohe, bude niekde v oblasti kolien. Stiahnite zadok a vydržte asi 10 sekúnd - 15 opakovaní, štyri série.
Na štíhle nohy
  • Stojte vzpriamene v stoji spojnom. Pravou nohou vykročte dopredu. Pravé koleno by malo byť ohnuté do 90-stupňového uhla, ľavé by sa malo dotýkať zeme. Váha tela by mala byť na prednej nohe. Vráťte sa do východiskovej polohy a opakujte cvičenie na ľavej nohe - 15 opakovaní na každú nohu, štyri série.
  • Ľahnite si na chrbát, vystrite nohy a lýtka nechajte odpočívať na fitlopte. Zaprite sa do rúk a zdvihnite sa. Posúvajte loptu smerom k sebe tak, že budete zdvíhať kolená dohora, až pokiaľ sa lopta nedotýka zdvihnutého zadku. V tomto momente sa už budú lopty dotýkať päty, nie lýtka. Vráťte sa do východiskovej polohy - 15 opakovaní, štyri série.
  • Stojte s nohami rozkročenými o niečo viac ako na šírku ramien. V rukách držte činku. Bez toho, aby ste sa prehli, spravte drep. Vráťte sa do východiskovej polohy, potom sa vytiahnite na špičky - 15 opakovaní, štyri série.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.