loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu

Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu

Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu
Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu

Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu
Tónujte sa bez potenia – cvičte jogu

Pozdrav slnku

Cvik na zlepšenie cirkulácie krvi, pri ktorom sa tónujú ruky, stehná a zadok.

  • 1. Postavte sa, napnite hruď, chodidlá sú spolu. Dlane spojte vo výške hrude, niekoľkokrát sa nadýchnite a vydýchnite.
  • 2. Nadýchnite sa a spojené ruky zdvihnite nad hlavu. Pozrite sa hore a trochu sa zakloňte. Vydýchnite a predpažte.
  • 3. Predkloňte sa, prstami sa dotknite zeme. Natiahnite sa.
  • 4. Nadýchnite sa, ruky sú stále na zemi, ľavou nohou vykročte dozadu, priložte pravú nohu. Pokrčte paže a pomaly klesnite na podložku, najprv položte hrudník, potom ostatok tela.
  • 5. Nadýchnite sa, zdvihnite hrudník z podložky, pozrite sa hore, ale nezakláňajte sa. Vydýchnite, zdvihnite zadok tak, aby bol najvyšším bodom vytvoreného trojuholníka. Päty zatlačte k zemi, čím si natiahnete stehenné svaly. V tejto póze sa 5-krát nadýchnite.
  • 6. Pokrčte nohy a zdvihnite sa. Vystrite chrbát, jednou nohou zanožte, spojte a vzpažte ruky.
  • 7. Vyrovnajte sa a zhlboka dýchajte.
Orol

Cvik na spevnenie stehien a ramien. Vhodný pri boji s celulitídou.
  • 1. Preneste váhu na pravú nohu a dajte sa do mierneho podrepu.
  • 2. Ľavé stehno prekrížte cez pravé a ľavé chodidlo zaseknite o pravé lýtko.
  • 3. Pravú ruku obtočte okolo ľavej a spojte dlane. Ruky držte pred sebou v hladine hrudníka.
  • 4. Päťkrát sa zhlboka nadýchnite a vydýchnite.
  • 5. Zmeňte strany a cvik opakujte.
Kobylka

Cvik posilňuje brucho, zadok a stehná.
  • 1. Ľahnite si na zem tvárou k podložke, ruky sú popri tele, dlane smerujú dohora. Zhlboka sa nadýchnite a zdvihnite hlavu, hrudník, ruky a nohy do výšky.
  • 2. Stiahnite brucho a vydržte päť nadýchnutí.
Tanečník

Pracujú plecia, zadok a predná časť stehien.
  • 1. Postavte sa rovno, pravú nohu zanožte a zohnite v kolene.
  • 2. Pravú ruku predpažte, ľavou si chyťte nárt pravej nohy.
  • 3. Pomaly sa presúvajte do nižšej polohy tak, aby bol trup trochu zaklonený.
  • 4. Zhlboka dýchajte, potom cvičenie opakujte opačnou nohou.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.