loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Diéty a výživa » Strava, ktorá nevyvoláva celulitídu

Strava, ktorá nevyvoláva celulitídu

Strava, ktorá nevyvoláva celulitíduPravidlá stravovania
Strava, ktorá nevyvoláva celulitídu

Strava, ktorá nevyvoláva celulitídu
Strava, ktorá nevyvoláva celulitídu

Tuky v jedlách z fast-foodov sú špeciálne upravované tak, aby spôsobili zvláštnu chrumkavosť a povzbudzovali chuť do jedla. Telo sa potom musí veľa snažiť a využívať svoje zásoby vitamínov a minerálov, aby ich dokázalo premeniť a vylúčiť.

Tuky živočíšneho pôvodu – údeniny, mäso, syr, vajíčka – by mali predstavovať iba 1/3, teda 15 – 20 g z celkovej dennej odporúčanej dávky tukov, čo je asi 55 – 65 g. Dobré tuky, ktoré organizmus naozaj potrebuje, pochádzajú z olejov lisovaných za studena, zo semienok, ovocia a zeleniny.

Existujú aj metabolické dispozície k podobným tukovým zásobám, ktoré sa dedia geneticky. Ak nie sú priveľmi na obtiaž, je lepšie sa s nimi zmieriť, pretože je veľmi vysiľujúce sa ich zbaviť.

Ako by mal vyzerať váš denný jedálny lístok, aby neprispieval k ďalšiemu rozvoju celulitídy?

  • Ráno - Ovocie: buď 1 – 2 kusy broskýň, jabĺk, marhúľ, grapefruitov, kivi, banánov, alebo dajte do mixéra 150 ml neperlivej vody a minimálne 150 g ovocia – jahody, maliny, černice, čučoriedky, ríbezle alebo čokoľvek z ovocia už uvedeného, a pripravte si lahodný nektár. Nektár môže byť aj trochu hustejší, ak si ho urobíme z kombinácie ovocia a zeleniny – napríklad džús z mrkvy a jedného jablka, džús zo surovej repy a broskyne atď.
  • Experimentujte a hľadaj tak najlepší recept! Takéto raňajky sa odporúčajú najmä vtedy, keď máte málo času.
  • Približne za tri hodiny, ak začnete mať hlad, môžete si dať malú desiatu – zeleninový šalát bez chleba alebo 1 – 2 krajčeky grahamového alebo celozrnného chleba, poprípade chlieb so semienkami a cereáliami s baklažánovým šalátom alebo s malou porciou šalátu z bielej kapusty. Vhodná je aj omeleta z bielkov alebo aj z celých vajec so zeleninovým šalátom bez chleba, prípadne si môžete vziať na desiatu iba nejaké ovocie.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky diéty a výživa
 

Fórum

viac...
Fórum Sunar Premium - annahanna suché ruky - barborka235 Kuchynská linka - Kika Pult v kuchyni - Lusynda Vzdelávacie hračky - ReBarbora Vybavenie kuchyne - Olivia Kreatívne hračky - Medulienka Hračky - Mirina
 

Copyright 2018. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.