loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Power Plate – revolúcia v chudnutí

Power Plate – revolúcia v chudnutí

Power Plate – revolúcia v chudnutí
Power Plate – revolúcia v chudnutí

Power Plate - revolúcia v chudnutí
Power Plate - revolúcia v chudnutí

Power Plate

10 minút cvičenia namiesto hodiny driny, rovnaké účinky za menej námahy, žiadne kúzla ani triky – To je Power Plate.

Čoraz častejšie sa objavuje v posilňovniach a nedajú naň dopustiť ani svetové celebrity. Keď si ho zadovážila Madonna, jeho predaj sa zvýšil až o 60 %.

Prezradíme vám, ako na ňom cvičiť a dopracovať sa tak ku skvelej postavičke.

Ako správne používať Power Plate

Program začiatočníka by mal pozostávať z:

  1. desaťminútovej rozcvičky
  2. desiatich minút posilňovania
  3. desiatich minút masážneho programu, na nízkej frekvencii a amplitúdach
  • Všetkým sa odporúča začať s lekciami od kvalifikovaného učiteľa. Možno sa vám zdá, že minúta na každý cvik nemôže stačiť, najmä, ak trénujete pravidelne, ale telo nedokáže na začiatku absorbovať viac. Podobne ako pri akejkoľvek športovej aktivite, organizmus si musí zvyknúť na niečo nové. Takže darmo si dáte vyššie amplitúdy, prípadne dlhší program, nebude to mať žiaden účinok.
  • Kvôli tomu, aby vám vibrovanie nešlo priamo do kĺbov je dôležité, aby ste si zvykli na správnu pozíciu s mierne zohnutými kolenami. Ak vibrácie pôjdu cez kĺby, po cvičení môžete trpieť bolesťami hlavy. Odporúča sa cvičiť v ponožkách.
  • Nezabudnite na vhodný pitný režim, telo bude pracovať 30 - 50-krát rýchlejšie ako normálne. Tým generuje viac tepla, a preto si bude vyžadovať viac tekutín. Pite, aj keď nemáte potrebu, inak vás po cvičení bude bolieť hlava.
Výhody Power Plate
  • Pri klasickom cvičení sa svalstvo sťahuje 1- 2-krát za sekundu. Vďaka vibráciám Power Platu a následným automatickým reflexom je to 30 - 50 násobne viac. Preto stačí 10-minútový tréning na to, aby ste dosiahli to, čo pri hodinovom klasickom cvičení.
  • Power Plate je výborným prostriedkom ako sa vrátiť k obľúbenému športu po dlhodobom netrénovaní alebo po úraze. Napríklad ak ste milovníčkou lyžovania, 30-sekundová lyžiarska pozícia vám pred zimnou sezónou pomôže vytrénovať svalstvo lepšie ako len obyčajné klasické kľuky.
Nevýhody Power Plate
  • Tým najväčším negatívom je asi jeho cena, keďže originálne výrobky stoja vyše 2 500 eur. V súčasnosti nájdete na trhu aj podobné výrobky od iných firiem, niektoré za zlomkové ceny, platí však pravidlo  –  čím lepší, tým drahší. V internetových obchodoch nájdete „Power Plate" už za 100 eur, kvalita sa ale s originálom nedá ani porovnať.
  • Power Plate vám síce tónuje telo, ale nenahrádza kardio cvičenie. Preto Power Plate ako jediná športová aktivita nestačí, nezabudnite na plávanie, džoging, bicyklovanie alebo rýchlu chôdzu. Nezáleží na tom, či kardio robíte pred alebo po cvičení, prípadne v úplne iný deň ako Power Plate tréning. Účinky sú rovnaké.
  • Príliš vysoké vibrácie niekomu škodia, preto by sa Power Platu mali vyhnúť ľudia, ktorí trpia epilepsiou, kardiovaskulárnymi chorobami, ťažkou cukrovkou alebo migrénami. Neodporúča sa ani ľuďom, ktorí majú kardiostimulátor, osteoporózu v neskoršom štádiu alebo obličkové kamene. Budúce mamičky tiež musia počkať a ak trpíte akýmikoľvek inými chorobami, pred použitím sa radšej poraďte s lekárom.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.