loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Plávanie

PlávanieAko plávať
Plávanie

Plávanie
Plávanie

Plávanie Plávanie je jedným z najobľúbenejších druhov športu medzi širokou verejnosťou, ktorý precvičuje celé telo a odbúrava stres. Plusy plávania Je skvelým kardio cvičením, redukuje cholesterol v tele, vylepšuje postavu a obmedzuje účinky stresu dnešného spôsobu života. Je vhodnou metódou otužovania, keďže v bazéne má telo nižšiu teplotu ako na vzduchu.
Je najobľúbenejšou športovou aktivitou, vďaka ktorej za pol hodinu stratíte až 200 kalórií. Sila vody totiž núti telo pracovať o niečo viac ako na vzduchu. 30 minút vo vode je ekvivalentom 45-minútového športu na vzduchu. Avšak, od športov „na pevnej zemi“ sa líši tým, že telo prestane redukovať kalórie, akonáhle vyjdete z vody, hoci napríklad beh spaľuje kalórie ešte niekoľko hodín neskôr. Mínusy plávania Ak plávate rekreačne, nemusíte sa báť žiadnych negatívnych stránok tohto športu, avšak, je potrebné na ne upozorniť. Mnoho vytrvalostných plavcov sa sťažuje na bolesti ramien (tzv. plavecké rameno) a kolien (spôsobené neprirodzenými pohybmi).
Chlór, ktorý je súčasťou vody v bazéne, môže spôsobiť podráždenie pokožky a očí. Nemá práve pozitívne účinky na vlasy a pri častom kúpaní spôsobuje zmenu ich farby a kvality (odfarbené blond vlasy môže zafarbiť do zelena, hnedé zosvetľuje), vysušuje ich a kučeraví.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.