loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Pevné telo už o jeden mesiac!

Pevné telo už o jeden mesiac!

Pevné telo už o jeden mesiac!Fitnes plán - postava JablkoFitnes plán - postava HruškaFitnes plán - postava DoskaFitnes plán - postava Presýpacie hodiny
Pevné telo už o jeden mesiac!

Pevné telo už o jeden mesiac!
Pevné telo už o jeden mesiac!

Dovolenka objednaná, ale práve ste sa pozreli do zrkadla a premýšľate, či si vôbec môžete pribaliť bikiny. Nezúfajte.

S naším programom ich môžete hodiť do kufra už o štyri týždne.

Vaša postava

  • Rôzne typy postavy vyžadujú rôzne druhy cvičenia, a preto si najprv definujte, akú postavu máte.
Jablko
  • Máte väčšie prsia, nie príliš veľké bruško a pás je rovnako široký ako boky. Nemáte vypuklý zadok, ale prirodzene prechádza do nôh. Hoci sa ľahko zbavíte nadváhy na nohách a rukách, máte problém zbaviť sa kilogramov v stredných partiách tela.
Hruška
  • Priberáte v nižších partiách tela. Boky sú širšie ako ramená. Máte viditeľne vytvarovaný pás a okrúhly zadok.
Doska
  • Ste pomerne štíhla, ramená, boky a zadok máte v jednej línii. Ak priberiete, priberiete v páse, bokoch alebo nohách.
Presýpacie hodiny
  • Pás je tenší ako prsia a boky, nohy sú zaoblené. Priberáte najmä na zadnej strane stehien a ramenách.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.