loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Nová vo fitku?

Nová vo fitku?Stroje pre nováčikov
Nová vo fitku?

Nová vo fitku?
Nová vo fitku?

Všetko je pre vás nové a hanbíte sa čohokoľvek dotknúť, lebo neviete, ako to funguje... Týmto vo fitness centre prechádza každý nováčik!

Hlavné je, aby ste sa nebáli!

  • Po prvé, vo fitku je inštruktor, ktorý vám poradí a ukáže, ako každé zariadenie funguje.
  • Po druhé, určite poznáte štyri stroje, na ktorých môžete začať a z nich sledovať, ako ostatní používajú tie ďalšie.
Bežecký pás

ÁNO
  • Cvičenie prispôsobte vlastným potrebám a tomu, ako sa v daný deň cítite.
  • Pri behaní si zvoľte dvojstupňový sklon. Je to sklon, ktorý sa najviac podobá behaniu v prírode.
  • Ak má stroj vetranie, používajte ho. Bude sa vám lepšie cvičiť a dokážete odbehnúť väčšiu vzdialenosť.
  • Pri spomaľovaní sa držte rukovätí alebo prednej plochy stroja. Takto sa vám srdce ľahšie dostane do pôvodného rytmu.
NIE
  • Nedržte sa rukovätí. Rozhádže vám to rytmus.
  • Nezabúdajte si na telo pripnúť snímač tepu a bezpečnostnú poistku. Takto sa stroj automaticky zastaví pri akejkoľvek nehode a vy sa vyhnete zraneniu.
  • Uterák nevešajte na rukoväte. Ak spadne, zapletie sa vám pod nohy a spôsobíte si úraz.
  • Rýchlosť, sklon stúpania alebo vzdialenosť nezvyšujte častejšie ako raz do týždňa.
Stacionárny bicykel

ÁNO
  • Pred bicyklovaním si vždy poriadne nastavte sedadlo. Ak na ňom sedíte a noha je v najnižšej polohe, v kolene je stále trochu zohnutá.
  • Skúšajte rôzne programy, nepridŕžajte sa len jedného. Neskôr, keď sa na to cítite, skúste programy stúpania do kopcov. Spálite viac kalórií.
  • Pedálujte oboma nohami, nielen tou, ktorú práve zatláčate nadol. Takto precvičíte všetky svaly, nielen určité partie.
NIE
  • Pri pedálovaní nepoužívajte iba prsty, ale celé chodidlo. Poriadne ho zasuňte do pedálu a pracujte aj časťou v oblasti priehlavku.
  • Na začiatku to nepreháňajte s rýchlosťou. Na prvé cvičenia vám úplne postačí vzdialenosť 5 km pri rýchlosti 20 km/h.
  • Udržiavajte si pevný a rovný chrbát, ramená smerujú trochu nadol. Toto je najlepšie riešenie, ako sa vyhnúť bolestiam chrbta.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.