loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Návod na pekný zadok

Návod na pekný zadok

Návod na pekný zadokNávod na pekný zadok - strava
Návod na pekný zadok

Návod na pekný zadok
Návod na pekný zadok

Ak skombinujete niekoľko cvikov a upravíte si jedálniček, pevný zadok už nebude len snom...

Cviky

Potrebujete:

  • fitloptu, podložku a trochu miesta v obývačke
Ako často:
  • Všetky cvičenia cvičte 3-krát týždenne. Každý cvik opakujte 15-krát, postupom času prejdite na 25 opakovaní.
Drepy
  • Postavte sa, vystrite chrbát, kolená a členky držte spolu.
  • Pomaly prechádzajte do drepu, nezabudnite na pevný chrbát, kolená sú stále spojené.
  • Vráťte sa do začiatočnej pozície.
Drepy s fitloptou
  • Postavte sa k chrbtom k stene a oprite sa o fitloptu.
  • Pomaly prechádzajte do drepu, v spodnej polohe kolená zvierajú 90-stupňový uhol.
  • Vráťte sa do začiatočnej polohy.
Výskoky
  • Vyskakujte z kľuku, pomaly a čo najvyššie.
  • Vráťte sa do začiatočnej polohy.
Bočné zdvihy
  • Kľaknite si na štyri, narovnajte chrbát. Bez toho, aby ste hýbali zvyškom tela, zdvihnite nohu do boku tak, aby zvierala s druhou pravý uhol.
  • Vráťte sa do začiatočnej pozície, opakujte plný počet opakovaní predtým, ako začnete cvičiť druhou nohou.
Zdvihy s fitloptou
  • Ľahnite si na podložku, zdvihnite nohy a päty si položte na fitloptu. Ruky voľne priložte k telu.
  • Boky zdvihnite zo zeme čo najvyššie, vydržte 2 – 5 sekúnd a vráťte sa do začiatočnej polohy.
Zadné zdvihy
  • Kľaknite si na štyri a narovnajte chrbát. Bez toho, aby ste hýbali zvyškom tela, zakopnite jednu nohu dozadu. Úplne ju vystrite a chvíľu vydržte.
  • Vráťte sa do začiatočnej pozície, opakujte plný počet opakovaní predtým, ako začnete cvičiť druhou nohou.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.