loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Montignacova diéta

Montignacova diétaMontignacova diéta - pozitíva, negatíva a typický deň
Montignacova diéta - pozitíva, negatíva a typický deň

Montignacova diéta - Glykemický index
Montignacova diéta - Glykemický index


Čo je povolené?
potraviny s nízkym glykemickým indexom, rybí alebo olivový olej, syr, tmavá čokoláda, červené víno

Čo jen zakázané?

spracované potraviny, spracované cukry, niektoré kombinácie jedál

Pozitíva diéty:

  • Má vhodné účinky pre diabetikov, ale slúži aj ako prevencia pred diabetes.
  • Diéta bohatá na zeleninu a s veľkou variabilitou.
  • Ak sa dodržiava dlhodobo, výsledky sú potešujúce.
Negatíva:
  • Je pomerne komplikované určiť hodnoty GI, treba si ich vyhľadávať.
  • Keďže ovocie sa nesmie jesť spoločne s jedlom, môže sa vám stať, že naň zabudnete. Ovocie je však veľmi dôležitý antioxidant.
Typický deň:

raňajky: ovocný alebo bylinkový čaj, ovsené koláčiky so syrom bez tuku
obed (hlavné jedlo dňa): rajčinová polievka, šalát (syr, šunka, vajíčko, rajčiny alebo olivový olej), pár kúskov tmavej čokolády, možnosť nejakých orieškov alebo mandlí
večera: zeleninová polievka, šalát zo zelených listov a húb

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky diéty a výživa
 
 

Copyright 2019. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.