loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Diéta South Beach

Diéta South BeachDiéta South Beach - zásady, výhody a nevýhody
Diéta South Beach

Diéta South Beach
Diéta South Beach

Diéta South Beach

Nízkosacharidová diéta, pri ktorej sú však povolené tie „dobré cukry“.

Princíp:
Hoci ide o nízkosacharidovú diétu, sú v nej povolené tzv. dobré cukry (sacharidy). Sú to tie, ktoré majú nízky glykemický index, t. j. nespôsobujú veľké výkyvy úrovne cukru v krvi, pretože dodávajú telu energiu pomaly a rovnomerne. Konečným dôsledkom je, že máme dlhší pocit sýtosti a neprepadáva nás vlčí hlad.

Diéta South Beach v praxi:

Prvá fáza trvá 14 dní a sú prísne zakázané akékoľvek sacharidy: chlieb, ryža, zemiaky, cestoviny, sladkosti, ale tiež ovocie. Či sa vám to páči alebo nie, je potrebné jesť päť porcií denne, pričom tri hlavné jedlá by mali obsahovať porciu hydiny, ryby alebo morských plodov. Skombinujte ich so zeleninou, šalát si môžete zaliať trochou olivového oleja. Pochutnávajte si na orieškoch, nebojte sa dať si nesladený čaj alebo kávu. Máte povolené aj dve porcie mliečnych výrobkov (jogurt alebo mlieko), ktoré však musia byť nízkotučné alebo bez tuku. Počas celej diéty je zakázaný akýkoľvek alkohol. V tejto fáze môžete schudnúť 3,5 –  6 kilogramov.

V druhej fáze
budete pomaly pridávať sacharidy späť do svojho jedálnička. Pomaly sa môžete vracať k chlebu, zemiakom, ryži alebo cestovine, no nie ku všetkým týmto zložkám, ale len k časti, ktorú preferujete najviac. Je tiež povolená mrkva, ovocie, avšak v malom množstve. Trvá, až kým nedosiahnete želanú hmotnosť. V tejto fáze schudnete asi pol kilogramu týždenne.

V tretej fáze by ste mali zostať natrvalo. Znamená pomaly pridávať zakázané potraviny, mali by ste jesť normálne jedlo v normálnych porciách. Avšak, občas sa odporúča vrátiť k prvým dvom fázam.

Povolené:
olivový olej, hydina, ryby, repkový olej, orechy, mlieko, jablká, nízkotučný jogurt, šošovica, cícer, zelenina.

Zakázané:
Úplne zakázané počas prvých dvoch týždňov: zemiaky, ovocie, chlieb, cereálie, ryža, cestoviny, cukrová repa, mrkva, kukurica. Potom sa tiež neodporúčajú.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




marri22 január, 2011 o 11:40
super
 
Ďalšie články z rubriky diéty a výživa
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.