loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Cvičenia s therabandom

Cvičenia s therabandom

Cvičenia s therabandomCvičenia
Cvičenia s therabandom

Cvičenia s therabandom
Cvičenia s therabandom

Therabandy alebo gumené pásy. Videli ste ich v televízii, vidíte ich v časopisoch a aj vo fitkách. Viete ich ale používať? Ak nie, čítajte ďalej.

Theraband je efektívne športové náradie vhodné „na doma“. Pásy sú lacné, ľahko sa skladujú a môžete si ich pribaliť aj na dovolenku alebo služobnú cestu. A čo je najlepšie, precvičí všetky svalové partie.

Ktorý theraband?

Priemerná dĺžka pásov je 150 cm a existujú štyri rezistentné kategórie:

  • ľahké,
  • pre začiatočníkov,
  • pre stredne pokročilých,
  • pre pokročilých.
Prvé dve kategórie sa odporúčajú ženám na precvičovanie horných partií tela, posledné dve sú určené na prácu nôh.

Čo treba vedieť o cvičení?
  • Majte pod kontrolou každý pohyb.
  • Gumou nešklbte.
  • Čím bližšie k sebe držíte gumu, tým viac energie budete musieť vydať.
  • Ak gumu preložíte napoly, zdvojnásobíte odpor.
Ako dlho by ste mali cvičiť?
  • Dva sety po 15 – 20 opakovaniach každého cviku, aspoň 5-krát týždenne.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.