loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Cvičenia na pevné prsia

Cvičenia na pevné prsia

Cvičenia na pevné prsia
Cvičenia na pevné prsia

Cvičením k pevnému poprsiu
Cvičením k pevnému poprsiu

Je úžasné, že tí, ktorí sa zaoberajú oblasťou fyzického cvičenia, skombinovali pohyby tak inteligentným spôsobom, aby sa hodili pre každú časť tela. Odborníci spojili svoje poznatky s umením, aby nám poskytli rôzne škály cvikov podľa našich špecifických potrieb.

Vo väčšine prípadov sme my, ženy, tak zaujaté túžbou mať ploché brucho a lákavé boky, že zabúdame na to, aké dôležité je venovať aspoň minimálnu pozornosť tomu, čo nás všeobecne stavia do postavenia ženy – poprsiu. Je to niečo, čo priťahuje pozornosť v prvom rade, takže máme povinnosť udržovať túto exponovanú zónu tela vo forme tak, aby reakcie „pozorovateľov“ boli nadšené a obdivné a nie odpudivé.

Musíme si dávať pozor, aby sme stále udržovali vzpriamený postoj trupu, s ramenami vtiahnutými dozadu a hlavou hore.

Aby tento postoj odhaľoval vždy pevné poprsie, je tu niekoľko cvičení, ktoré vám odporúčame pri vašej gymnastike, s cieľom spevnenia pŕs v oblasti hrudníka:

1. Kľaknite si a položte dlane na zem, tvár k zemi, prekrížte členky; prehnite chrbát, bradu dajte na prsia a udržujte túto pozíciu niekoľko sekúnd a potom sa vráťte do pôvodnej pozície; opakujte tento pohyb niekoľkokrát.

2. Ľahnite si na chrbát s natiahnutými nohami; použite dve činky alebo dve fľaše s vodou (váhu určujete vy), ktoré budete zdvíhať priblížením rúk k sebe na úrovni pŕs; potom položte paže na zem; opakujte niekoľkokrát, bez prudkých pohybov a bez náhlenia sa.

3. Vezmite si pevný, väčší uterák, ktorý zrolujete; ťahajte za konce, ako najviac môžete; dbajte na to, aby ste použili rovnakú silu oboch ramien; uvoľnite sa a ťahajte znovu.

4. Postavte sa s rozkročenými nohami; použite znova činky, ktoré budete striedavo zdvíhať a to z postavenia s ramenami spustenými pozdĺž tela pohybom predlaktia až k brade.

5. Tiež použitím činiek, držte ramená rovnobežne so zemou; spusťte ich znova pozdĺž tela a potom opakujte pohyb s obomi ramenami naraz.

6. Rozpažte s činkami, držte ramená rovnobežne so zemou; spusťte ich znova pozdĺž tela a potom opakujte pohyb s oboma ramenami naraz.

7. Zdvihnite paže so závažím nad hlavu a vykonávajte pohyby podobné zdvíhaniu činiek.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.