loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Cvičenia na fitlopte

Cvičenia na fitlopte

Cvičenia na fitlopteCviky na fitlopte - na brucho, hrudník a nohy
Cviky na fitlopte - na brucho, hrudník a nohy

Cviky na fitlopte - na brucho, hrudník a nohy
Cviky na fitlopte - na brucho, hrudník a nohy

Cviky na brucho:

Skracovačky na fitlopte

  • Sadnite si na loptu o trochu nižšie ako je jej stred. Nohy by mali byť zohnuté v kolenách do pravého uhla. Ruky dajte za hlavu, prípadne ich prekrížte cez prsia. Pomaly sa zdvíhajte. Stačí len malý rozsah pohybu, preto si dajte záležať, aby ste cvičili pomaly. Počas celého cvičenia držte brucho napnuté. Fitlopta sa nesmie hýbať. Opakujte tri sady po 16 opakovaní.
Precvičovanie bočných brušných svalov
  • Pri cvičení sed-ľah na fitlopte smerujte ľavým lakťom k pravému kolenu a naopak.
Sklápačky s fitloptou
  • Ľahnite si na podložku. Fitloptu si dajte medzi chodidlá a ruky vzpažte. Začnite naraz zdvíhať ruky aj nohy. V konečnej polohe sa rukami dotknite fitlopty. Vydržte čo najdlhšie.
Dynamické sklápačky na fitlopte
  • Priebeh cviku je rovnaký ako pri klasických sklápačkách. Avšak, keď sa dostanete do konečnej polohy, nezotrvávajte v nej, ale vráťte sa do pôvodnej polohy.
Cviky na hrudník:

Kľuky na fitlopte
  • Pri tomto cvičení je vhodná menšia fitlopta. Začnite v pozícii izometrického mostu, fitlopta je pod špičkami. Dlane majte od seba približne v šírke ramien. Je lepšie, ak prsty smerujú smerom k sebe. Tým, že ohnete paže v lakťoch sa dostanete do nižšej polohy. Nezabudnite, aby ste mali stále rovný a pevný chrbát.
Benchpress na fitlopte
  • Ľahnite si na loptu tak, aby ste ju mali v medzilopatkovej časti. Hlava, krk a horná časť trupu by mala ležať na fitlopte. Ramená, trup a kolená by mali byť v jednej rovine, rovnobežne s podložkou. Do rúk si vezmite činky a predpažte. Skrčte lakte a paže spúšťajte nadol, až pokiaľ sa nedotknú fitlopty. Pri tomto pohybe sa nadýchnite. Akonáhle sa jej dotknú, vráťte sa do začiatočnej polohy. Pri tomto pohybe vydýchnite.
Upažovanie na fitlopte
  • Sadnite si pevne na fitloptu. Vystrite chrbát a v rukách majte činky. Bočným oblúkom ťahajte činky nahor. Ako ťaháte ruky, vydýchnite. Ruky by sa mali zastaviť, keď sú vo vodorovnej polohe s podložkou. Vráťte sa do pôvodnej polohy, pri tomto pohybe vydýchnite. Namiesto upažovania môžete aj predpažovať.
Cviky na nohy:

Drepy s fitloptou
  • Cvičí sa pri stene. Oprite sa o fitloptu, pričom by ste ju mali mať v spodnej časti chrbta. Nohy rozkročte do v šírky ramien, chodidlá musia byť paralelne k sebe. Hlavu držte hore. Pri drepe musíte celý čas stáť na celých chodidlách a kolená nesmú ubiehať vpred. Ruky môžete predpažiť alebo držať vbok. Pomaly sa spúšťajte dolu, pričom pri tomto pohybe sa nadýchnite. Do spodnej polohy drepu ste sa dostali, keď stehno a lýtko zvierajú pravý uhol.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2014. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.