loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Atkinsova diéta

Atkinsova diétaVýhody a nevýhody Atkinsovej diéty
Výhody a nevýhody Atkinsovej diéty

Atkinsova diéta - výhody a nevýhody
Atkinsova diéta - výhody a nevýhody


Výhody Atkinsovej diéty:

  • Rýchla strata hmotnosti v prvotnej fáze, čo podporí vašu snahu, a preto dokážete zotrvať dlhšie ako týždeň.
  • Nie je zložitá – netreba rátať kalórie alebo vážiť suroviny.
Negatíva:
  • Diéta je veľmi bohatá na tuky, čo môže viesť k srdcovocievnym chorobám.
  • Niekoľko štúdií dokázalo, že ženy schudli len kvôli tomu, že na začiatku stratili príliš veľa vody. Po určitom časovom období bola hmotnosť žien podobná ako pri iných redukčných diétach.
  • Príjem veľkého množstva proteínu môže viesť k problémom s obličkami.
  • Nedostatok uhľohydrátov núti tuky premieňať na energiu, pričom sa tvorí látka, ktorá podporuje zvracanie a únavu. Takisto mozog si tvorí energiu z uhľohydrátov, preto ak znižujeme ich dávku, mozog nebude pracovať naplno.
  • Je skoro nemožné, aby ju nasledoval vegetarián: je veľmi obmedzená vo výbere jedál, pretože väčšina zeleniny, ovocia a orechov sú v prvých fázach zakázané.
  • Je potrebné prijímať vitamínové doplnky, pretože človek neprijíma skoro žiadne ovocie a zeleninu.
  • Po tom, ako sa vrátite k typickým stravovacím návykom, ľahko späť nadobudnete stratené kilá.
Typický deň:

raňajky: vajíčka so šunkou alebo slaninou, káva bez kofeínu so smotanou
obed: zapekané kuracie prsia s mozarelou a 170 gramov šalátových listov poliatych olivovým olejom
olovrant: 2 krúžky šunky
večera: steak s 80 g čerstvého špenátu zaliateho kyslou smotanou

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky diéty a výživa
 
 

Copyright 2019. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.