loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Zdravie a fitness » Cvičenie » Ako nestratiť motiváciu cvičiť?

Ako nestratiť motiváciu cvičiť?

Ako nestratiť motiváciu cvičiť?Ako neprestať cvičiť
Ako nestratiť motiváciu cvičiť?

Ako nestratiť motiváciu cvičiť?
Ako nestratiť motiváciu cvičiť?

Prvých pár mesiacov to ide ľahko: baví vás to, je to pre vás niečo nové. Potom príde prvá kríza, zlé počasie alebo dovolenka, niekoľko vynechaných hodín a vám sa ide za športom čoraz ťažšie.

Ako si teda udržať motiváciu?

  • Zapisujte si svoj progres. Je to dôležité najmä ak chcete schudnúť a v poslednej dobe máte pocit, že sa vám to viac nedarí ako darí.
  • Nepreceňujte sa hneď na začiatku. Je jasné, že na začiatku budete mať viac entuziazmu. Potom zistíte, že dosiahnuť prvostanovený cieľ je ťažšie ako ste si mysleli. Preto začnite s menšími plánmi. Ak budete cítiť, že svoje ciele plníte aj po mesiaci alebo dvoch, nestratíte motiváciu.
  • Choďte online. Prihláste sa do internetových fór, medzi ľudí, ktorí majú podobné záľuby ako vy. Podeľte sa o svoje ciele a samozrejme aj o úspechy. To, že vás niekto pochváli, prípadne vám poradí ako ďalej, vás udrží na zvolenej ceste.
  • Cieľ si napíšte na viditeľné miesto. To, že ho budete mať stále pred očami, vám pomôže aj počas najťažších dní.
  • Nájdite si parťáka. Dvom to ide ľahšie ako jednému. Keď sa budete vyhovárať na to, ako nemáte čas, aspoň je tu niekto, kto vám bude frflať, že ho nemôžete nechať v štichu. A platí to aj naopak.
  • Spravte prvý krok. Ak sa raz pohnete, potom to už pôjde ľahko. Zbaľte si veci, prezlečte sa a až raz premôžete toto, ostatné už pôjde ľahko.
  • Šport si užívajte. Ak máte niečo rada, budete sa k tomu rada vracať. Svoje cvičenie teda neberte ako nutnosť, ale ako niečo, čo vás baví.
  • Nečakajte, že výsledky prídu hneď. Veľa z nás to vzdá, ak po mesiaci nie sme v bode, v ktorom sme chceli byť. Všetko má svoj čas, ono to príde, len to netreba vzdávať.
  • Zaplaťte si trénera. Ak investujete peniaze do kurzu alebo osobného trénera, nebudete chcieť, aby vyšli navnivoč.
  • Spíšte si dôvody, prečo sa vám nechce cvičiť, ale aj čo sa stane, ak prestanete. Ak ich dáte na papier, dôvody prečo dnes vynechať hodinu vám prídu smiešne. Ten zoznam si zaveste na dobre viditeľné miesto!

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky cvičenie
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.