loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Vizitka

VizitkaČo musí vaša vizitka obsahovať
Vizitka

Vizitka vás prezentuje
Vizitka vás prezentuje

Vizitka alebo navštívenka je malý kúsok tvrdého papiera, ktorý vás predstavuje vašim klientom, partnerom alebo spolupracovníkom, a to nielen súčasným, ale najmä budúcim. To, ako vizitka vyzerá, je rovnako dôležité ako informácie, ktoré obsahuje.

Vzhľad vizitky

  • Vizitka musí predstaviť v prvom rade vás a až potom spoločnosť, pre ktorú pracujete. Vsaďte na profesionálny vzhľad bez kresieb, s jednoduchou a elegantnou grafikou.
  • Vaša vizitka musí byť zároveň zreteľná, musí osloviť budúceho zákazníka. Pokojne si vyberte farebné vyhotovenie, ale nepreháňajte to! Použite len niekoľko farieb, väčšinou tie, ktoré obsahuje vaše firemné logo. A to mi pripomína ďalší aspekt: každá vizitka, ktorá si sama seba váži, by mala mať v jednom rohu značku, logo firmy, poprípade krátky text – motto.
  • Logo firmy by nemalo zaberať viac ako jednu pätinu plochy vizitky, musí však byť viditeľné a ľahko zapamätateľné.
  • Formát vizitky je tiež veľmi dôležitý. V tomto smere si radšej odpusťte originálne nápady a použite štandardný rozmer 9 × 5 cm. Takto sa vaša vizitka vojde do každej peňaženky alebo špeciálneho puzdra.
  • Text musí byť čitateľný a farba musí dobre kontrastovať s farbou pozadia. Aj keby boli firemnými farbami slamová žltá a trávová zelená, verte, že text vo farbe citróna na zelenom pozadí by bol celkom nečitateľný. Voľba písma je tiež dôležitá. Nevyberajte si na profesionálne vizitky romantické či ručne písané písmo, pretože riskujete, že vaše dôležité kontaktné údaje nebudú na prvý pohľad dosť čitateľné. Zvoľte si jedno z klasických písiem, ako napríklad Arial, Times alebo Verdana, určite neurobíte chybu.
  • Taktiež venujte pozornosť veľkosti písma. Po prvé, musíte si uvedomiť, že formát vizitky je dostatočne veľký na to, aby sa na ňu vošli všetky vaše kontaktné údaje, takže nemá zmysel požadovať drobné písmo veľkosti 6 alebo 7.
Naša rada: údaje na vizitke môžu byť usporiadané na šírku alebo na výšku; v poslednom čase je viac „in“ tá druhá možnosť.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




dianka30 september, 2012 o 19:05
Diana Pokošová Umelecká agentúra Adresa-Málinec 161 telefone číslo 0904279567 email Dianka456
 
Ďalšie články z rubriky práca
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.