loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Sprievodca » Konflikty v práci

Konflikty v práci

Konflikty v práciVlastný názor a spory v práci
Konflikty v práci

Konflikty v práci
Konflikty v práci

Väčšina personalistov si myslí, že sa za každú cenu treba vyhnúť sporom, a pokiaľ to nie je možné, tak ich aspoň čo najrýchlejšie urovnať. Domnievajú sa, že spory majú len negatívne dôsledky, ako sústrata cenného času na urovnanie konfliktu, nedostatok spolupráce a vytváranie stresujúceho pracovného prostredia.

Sporov sa však chcú vyvarovať nielen manažéri a personalisti, ale aj zamestnanci. Tí totiž obyčajne nie sú zvyknutí povedať si svoj názor a stáť si za ním. Radšej praktizujú postoj: všetko, čo povie šéf, je správne, a pokiaľ k tomu chcú niečo dodať, hovoria to za jeho chrbtom. Ak je nejaký ich nápad kritizovaný, reagujú, ako keby boli vznesené pochybnosti ohľadom ich osoby, čo môže viesť k drobným nepriateľstvám v rámci každodenných pracovných vzťahov.

Spory však môžu spraviť spoločnosť dynamickejšou a pripravenejšou na požiadavky trhu. Pokiaľ nie je všetko prijímané hromadne a každý má svoj vlastný názor, existuje väčšia šanca zachytiť všetky aspekty tržného prostredia, venovať im viac pozornosti a vybrať si najlepšiu možnú variantu. Naviac v organizácii, ktorá sa sporom nebráni, máte viac možností prezentovať svoj názor, bojovať za to, čo považujete za dôležité a profesijne sa rozvíjať.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky sprievodca
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.