loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Život » Každé ráno s dobrou náladou

Každé ráno s dobrou náladou

Každé ráno s dobrou náladou
Každé ráno s dobrou náladou

Každé ráno s dobrou náladou
Každé ráno s dobrou náladou

Ak nie ste ranný vtáčik, nastavovanie budíka na každý pracovný deň musí byť pre vás nočnou morou.

Existujú ale spôsoby, ako vstúpiť do dňa s dobrou náladou.

Zazvonil budík? Vstaňte.

  • To najhoršie, čo ráno môžete urobiť, je nastaviť budík o 15 minút skôr, a potom ho každých päť minút presúvať. Je lepšie, ak budík zazvoní vtedy, kedy má a vy hneď vstanete z postele. Tých „ešte päť minút“ telu nepomôže. Už je podvedome pripravené, že o chvíľu vstáva a nestihne prejsť do fázy hlbokého spánku. Treba spať, pokiaľ je to možné a vstať, keď treba.
Sexujte!
  • Asi vás to v ráno pracovného týždňa ani nenapadne, ale ak je to možné, doprajte si rýchlovku. Sex vypúšťa do tela oxytocín, chemikáliu dobrej nálady.
Mentol namiesto kávy.
  • Mentol osviežuje a pomáha vyrovnávať sa s únavou. Namiesto kávy si radšej dajte mentolový čaj. Už dávno neplatí, že len káva vás dokáže prebrať. Práve naopak, čoraz viac výskumov dokazuje, že medzi ľuďmi, ktorí pijú kávu a tými, ktorí ju nepijú, neexistuje rozdiel v premáhaní únavy.
Relaxujte a myslite pozitívne.
  • Ak skúsite pozitívne myslieť už od ranného budíčka, budete mať lepší deň. Ak vás ráno znervózňujú správy, vypnite ich. Pustite si svoju obľúbenú hudbu, zacvičte si, pripravte si pohár ovocného džúsu, ozdobte si tanier s raňajkami, spievajte, dajte si sprchu... Možností je veľa, stačí si vybrať, čo vás najviac teší.
Do izby vpustite denné svetlo.
  • Aby sa telo prebralo, potrebuje dostatok slnečného žiarenia. Vtedy sa zastaví tvorba melatonínu, hormónu, ktorý nás robí ospalými, a naopak, začne sa tvoriť sérotonín, hormón šťastia. Vpustite si do domu svetlo hneď ako vstanete, ak je stále tma, používajte lampy, ktoré imitujú slnečné žiarenie.
Poriadne sa natiahnite.
  • Krátky strečing uvoľní svalstvo, zvýši prietok krvi a zlepší držanie tela. Je vhodný najmä vtedy, ak sa v noci nezvyknete veľa hýbať, ale spíte v rovnakej polohe. Stačí sa natiahnuť v posteli, nemusíte skákať po byte.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky Život
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.