loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Sprievodca » Dosiahnite vnútorný pokoj

Dosiahnite vnútorný pokoj

Dosiahnite vnútorný pokojRelaxujte
Dosiahnite vnútorný pokoj

Dosiahnite vnútorný pokoj
Dosiahnite vnútorný pokoj

Prieskum v niekoľkých európskych krajinách hovorí nasledovné:

  • viac ako polovica žien sa aspoň raz za deň ocitne v stresovej situácii
  • každá piata žena nemôže spávať, pretože je z nejakého dôvodu rozrušená
  • 30 percent z nás pociťuje stres na hranici 7 z 10-bodovej stupnice
Jediným spôsobom na dosiahnutie vnútorného kľudu isto nie sú len lieky.

Treba začať tým, že sa naučíte stresové situácie mentálne zvládať.

Správajte sa ako hroch.
  • Nehovoríme o jeho hrubej koži, mať tú vždy nejde. Ale vždy môžete zívať. Otvorte ústa čo najviac a zívnite si. Zívanie vysiela do tela signál pokoja. Aj jogíni sa takto ľahšie dostávajú do niektorých meditačných póz.
Skúste „zazen“.
  • Zazen je základ budhistického učenia zen. Pomáha spomaliť mozgovú aktivitu a zlepšuje prácu nervového systému. Sadnite si do tichej miestnosti, zavrite oči a nohy prekrížte do tureckého sedu. Spojte ruky, pričom palce sa dotýkajú pupku. 15 sekúnd zhlboka dýchajte a snažte sa na nič nemyslieť. Ak vám v hlave prúdia akékoľvek myšlienky, nebráňte sa im, nechajte ich vojsť do vášho vnútra, ale potom ich hneď vypustite. Čím viac budete zazen praktizovať, tým jednoduchšie vám to pôjde.
Béčkujte.
  • V stresových situáciách mozog spracúva veľa vitamínu B. Ak ho má dostatok, nepokoj zvláda lepšie. Pravidelne preto jedávajte potraviny bohaté na béčka: hrášok, arašidy, sójové výrobky, špenát, zemiaky, rajčiny, šošovicu, kapustu, huby, pečeň, vnútornosti, červené mäso, hydinu, makrelu, lososa, vaječný žĺtok, kuracie prsia alebo tuniaka.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky sprievodca
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.