loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Práca » Desať rád, ako napísať účinný obchodný list

Desať rád, ako napísať účinný obchodný list

Desať rád, ako napísať účinný obchodný listZásady písania obchodného listu
Desať rád, ako napísať účinný obchodný list

Desať rád, ako napísať účinný obchodný list
Desať rád, ako napísať účinný obchodný list

Pokiaľ sa vám doteraz stávalo, že ste posielali obchodné listy ale nedostávali žiadne odpovede, pravdepodobne ste robili jednu z nižšie uvedených chýb:

  • Nezvolili ste vhodný názov a začiatok listu. Ten musí upútať pozornosť čitateľa zdôraznením prospechu, ktorý mu môže vyplynúť z prečítania celého listu.
  • V texte listu hovoríte viac o sebe ako o príjemcovi. Prečo by ho však mala zaujímať vaša osoba? Má dosť svojich problémov, ktorými sa musí zaoberať.
  • Dostatočne ste nezdôraznili riešenie, ktoré ponúkate potenciálnemu klientovi na jeho problémy. Text správy musí priamo ponúkať riešenie klientových problémov, a nie vašu potrebu predávať produkty vašej firmy.
  • List nebol dostatočne osobný. Keď píšete obchodný list, musíte sa obracať priamo na osoby, o ktorých si myslíte, že potrebuje vami ponúkané služby, inak vyjde vaša snaha naprázdno. Pokiaľ máte tiež viac informácií o kontaktovanej osobe, využite to pre prispôsobenie vašej ponuky jej špecifickým potrebám.
  • Stručne povedané, dobrý obchodný list musí začať prísľubom prospechu, ktorý zaujme pozornosť klienta. V ďalšej časti musí ukázať, aký úžitok môže priniesť, a tak presvedčiť klienta, že odosielateľ tejto správy ponúka to, čo skutočne splní.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky práca
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.