loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Život » Chladná hlava v horúcich situáciách?

Chladná hlava v horúcich situáciách?

Chladná hlava v horúcich situáciách?
Chladná hlava v horúcich situáciách?

Chladná hlava v horúcich situáciách?
Chladná hlava v horúcich situáciách?

Denne premárnime aspoň dve hodiny sťažovaním sa o rodine, práci, peniazoch a politike. Dve hodiny denne znamenajú 30 dní ročne. Jeden celý mesiac!

Je čas prestať a v krízových situáciách si zachovať chladnú hlavu. Ako?

1. Prestaňte negatívne myslieť

  • Počuli ste to už veľakrát, konečne začnite konať. Povedzte si: „Čokoľvek sa stane, zvládnem to.“ Z chýb sa môžete učiť, profesionálne rásť a dokonca ich využiť vo svoj prospech. Hoci na začiatku to tak vôbec nemusí vyzerať. A preto, zas sme pri tom istom, začnite pozitívne myslieť.
2. Pýtajte sa samej seba
  • Necíťte sa obeťou, majte vec pod kontrolou, najmä vo svojom vnútri. Pýtajte sa, čo môžete spraviť, aby ste sa vyhli krízovým situáciám, prípadne ich ani nevytvorili. Ak nemôžete spraviť nič, považujte situáciu za výzvu a vyťažte z nej čo najviac príležitostí.
3. Skúste alternatívnu medicínu
  • Skôr, ako navštívite lekára, skúste prírodné medikamenty. L-theanín je aminokyselina v zelenom čaji, ktorá stimuluje produkciu alfavĺn v našom mozgu. Tieto vlny navádzajú telu stav podobný meditácii. Najlepšie na tom je, že L-theanín začína v tele účinkovať už o 30 minút, takže upokojenie spúšťa takmer okamžite.
4. Zadržte dych
  • Ak cítite úzkosť, zadržte na tridsať sekúnd dych. Telo si takto vyrovná úroveň oxidu uhličitého a kyslíka, dôsledkom čoho sa opäť upokojíte.
5. Skúste ázijské techniky
  • Podľa techniky emocionálnej voľnosti sa negatívne emócie vytvárajú prerušovaním toku v meridiánoch, energetických kanálov tela. Ak si budete na tieto body pritláčať, podporíte chod energie a negatívne pocity dostanete von doslova o niekoľko minút.
6. Pokoj si predstavujte
  • Nech ste akokoľvek zaneprázdnená a nervózna, myseľ si aj tak dokáže oddýchnuť. Len sa to musíte naučiť. Sadnite si niekam, zavrite oči a zhlboka sa nadýchnite. Nádych by mal trvať asi päť sekúnd. Rovnako päť sekúnd vydychujte. Opakujte trikrát. Potom si predstavte akúkoľvek situáciu, ktorá vás upokojuje. Chata v horách, more, kvetnatá lúka... Vypustite negatívne myšlienky a precíťte, ako sa predstava pokoja stáva skutočnosťou.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky Život
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.