loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Psychológia » Sprievodca » Ako si detoxifikovať myseľ?

Ako si detoxifikovať myseľ?

Ako si detoxifikovať myseľ?
Ako si detoxifikovať myseľ?

Ako si detoxifikovať myseľ?
Ako si detoxifikovať myseľ?

Ak sa rozhodnete pre detoxifikáciu organizmu, samotný detox tráviaceho systému nestačí. Ak nie je v poriadku myseľ, zdravotné problémy sa čoskoro vrátia.

Pri najbližšej príležitosti teda skúste prečistiť aj myseľ.

Ako?

Dajte to na papier

  • Akú formu si zvolíte, je na vás. Spíšte si plusy a mínusy, napíšte esej o tom, čo vás trápi a čo vás teší. Nezabudnite ani na drobnosti, nestačí sa zamerať len na veľké veci. Keď je zoznam hotový, skúste pripojiť riešenia. Čo môžete pre daný problém spraviť? Týmto spôsobom si vytvoríte reálny obraz ich riešení a to vám prinesie lepší spánok.
Vyžeňte problémy
  • Ľahnite si na chrbát, zavrite oči a zamyslite sa nad trápením. Nadýchnite sa a predstavte si, že týmto spôsobom ho vypĺňate pozitívami a začína sa vám zdať, že problém dokážete vyriešiť. Vydýchnite, takto ste negatívne myšlienky zavrhli a vypustili von.
Neriešte neriešiteľné
  • Ak sa na zozname nachádzajú problémy, ktoré nemôžete riešiť (či už je to nevera vašej kamarátky alebo globálne otepľovanie), spíšte si ich na samostatné lístočky a zničte ich. Ako, je na vás: spáľte ich, spláchnite do záchoda alebo odfúknite do diaľky. Ide o to, aby ste sa snažili nezbaviť sa len papiera, ale ich aj vypustili z hlavy: spôsobom, aký vyhovuje vám.
Drobnosti
  • Každého trápia aj nejaké drobnosti: telefonát, návšteva u zubára, dokončenie projektu, ktorý vás nebaví. Sama so sebou sa dohodnite, že odteraz tieto veci budete riešiť hneď ako bude potrebné, nebudete ich zbytočne odkladať. To isté platí aj o riešení vzťahov: pracovných alebo súkromných. Ak sa vám zdá, že vás kolega nemôže ani cítiť, priateľsky ho konfrontujte. Veľmi ľahko sa môže stať, že ide len o váš pocit, pričom kolega sa tak chová len preto, že má zlé dni.
Pocit prázdnoty naplňte pozitívami
  • Prázdno, ktoré ostalo po negatívnych myšlienkach, vyplňte pozitívnymi pocitmi. Dobré veci, ktoré sa v živote dejú, neberte ako niečo prirodzené, vážte si ich. Spomínajte na to, čo vás v poslednom čase rozosmialo. Takto sa budete cítiť veselšie.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky sprievodca
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.