loading
Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u

Hlavná stránka » Horoskopy » Znamenia horoskopu » Strava podľa horoskopu

Strava podľa horoskopu

Strava podľa horoskopuZnamenie horoskopu a strava
Strava podľa horoskopu

Strava podľa horoskopu
Strava podľa horoskopu

Baran: vo vašom jedálničku by nemali chýbať ryby. Je to ideálne mäso pre vaše telo a pokiaľ ryby budete jesť pravidelne, dodajú vám potrebnú energiu na celý aktívny život. Mali by ste sa však vyhýbať bravčovému mäsu a koreneným jedlám, ktoré majú zlý vplyv na pečeň. Pripravujte si čo najviac čerstvých džúsov z pomarančov, jabĺk a broskýň, posilní to váš metabolizmus. Okrem toho,  konzumácia väčšieho množstva ovocia a bielkovín vám pomôže udržať si postavu, akú vám budú ostatní závidieť.

Býk: bohužiaľ máte veľmi pomalý metabolizmus a to, že sa neradi aktívne hýbete, vám príliš neprospieva. Mali by ste sa vzdať chleba, obzvlášť bieleho, všetkých cestovín a jesť čo najviac šalátov a polievok, ktorých základom je zelenina. Inak riskujete, že naberiete prebytočné kilogramy, ktoré budete zhadzovať s veľkými ťažkosťami.

Blíženci: pretože ste stále pod časovým stresom a žijete v zhone, volíte často lacné, nezdravé, ale zato veľmi kalorické jedlá spôsobujúce len depresívne stavy a majúce negatívny vplyv na vaše zdravie. Vo vašej strave by preto nemala chýbať zelenina a mali by ste sa vzdať všetkých fast-foodových jedál, zemiačikov a podobných pochutín. Čo sa týka pitia, voľte rôzne džúsy.

Rak: ste veľmi dobrý kuchár, nebojíte sa používať všetky zariadenia a náčinia, ktoré v kuchyni nájdete. Gastronomické experimentovanie vám robí skutočnú radosť. Napriek tomu odporúčame, aby ste do stravy zaradili viac rýb, hroznového vína, pohánky, kyslej kapusty, kandizovanej zeleniny a karfiolu. Vyhýbajte sa cukru, sladkostiam, bielemu chlebu a pivu.

Lev: vieme, že máte k zblázneniu radi vysmážané jedlá, ale mali by ste sa im vyhýbať, čo sa dá. Môžete si ich dať raz alebo dvakrát do týždňa, pri častejšej konzumácii však riskujete veľké ťažkosti s cholesterolom, takže to s rezňami a hranolkami nepreháňajte. Dajte si namiesto toho viac zeleniny obsahujúcej železo, ktoré sa nachádza hlavne v špenáte a brokolici.

Panna: pre váš organizmus sú potrebné potraviny ako mrkva, varené zemiaky, varené vajcia, kapustové šaláty, paradajky, jedlá s hrachom a kukuricou. Veľkým oblúkom sa vyhýbajte majonéze a tukom a nejedzte priveľa sladkého. Čokoláda raz za týždeň vám stačí.

Poslať priateľke Pridať k obľúbeným Zdieľať na Twitter Zdieľať na facebook-u




 
Ďalšie články z rubriky znamenia horoskopu
 
 

Copyright 2017. Kankan.sk: Krása, Móda, Zdravie, Tehotenstvo, Deti, Fórum ženy.... All rights reserved.